Vandaag hebben we het genoegen om je kennis te laten maken met Laurence, een gedreven 23-jarige Content Marketeer bij DIT IS WIJS. Met haar thuisbasis in bruisend Rotterdam en een studie Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam, staat Laurence op het snijvlak van groei en ontwikkeling. Benieuwd naar het verhaal achter Laurence en haar dagelijkse bezigheden? Lees dan snel verder, want we hebben haar een aantal vragen gesteld!
“Ik begin mijn ochtenden altijd vrij rustig ik heb een hekel aan haasten namelijk, ik neem daarom ‘s ochtends altijd de tijd en geniet tegenwoordig van een kop ijskoffie. Op dagen dat ik naar de Hogeschool moet, sport ik graag voor schooltijd. Op die manier start ik de dag vol energie en heb ik ‘s avonds meer vrije tijd.”
“Voor mij is een geslaagde dag wanneer ik echt productief ben geweest. Het geeft me voldoening om taken van mijn to-do lijst af te kunnen strepen. Daarnaast is het heerlijk als ik de tijd heb kunnen nemen om te sporten. Het geeft me niet alleen een boost aan energie, maar ook een gevoel van voldoening. Tot slot is het voor mij ook belangrijk om wat tijd te kunnen nemen om te ontspannen. Een beetje relaxen aan het eind van de dag geeft me de kans om op te laden voor de volgende dag.”
“Wat ik echt waardeer in mijn rol bij DIT IS WIJS, als content marketeer, is het dagelijkse contact met mijn collega’s en de interactie online denk bijvoorbeeld aan alle social kanalen van DIT IS WIJS. Het is als een levendige gemeenschap waarin ik me volledig op mijn gemak voel en waar ik mijn creativiteit kan uiten door alle diverse taken binnen mijn rol. Ik houd ervan om afwisseling te hebben en dat is binnen de marketing altijd aanwezig!”
“Ik kom vaak lekker tot rust wanneer ik een reality-tv show aanzet of een spannende serie via Netflix of Videoland kijk! Daarnaast kan ik ook echt urenlang scrollen op TikTok. Ik kom van alles tegen, van grappige video’s tot inspirerende content. TikTok is voor mij echt hét platform.”
“Werken bij DIT IS WIJS typeert zich door de samenhorigheid en de diversiteit in elke dag. Geen enkele dag is hetzelfde en we hebben een open cultuur waarin iedereen zijn bijdrage kan leveren.”
“Als het gaat om lunch, ben ik niet de meest georganiseerde collega. Ik ben ‘s ochtends echt niet de persoon die lunch klaar maakt voor werk of studie, dus haal ik het vaak, wat eigenlijk niet mijn intentie is. Een goed voornemen is om vanaf nu gewoon mijn eigen gezonde lunch mee te nemen!”
“Ik heb eigenlijk niet echt een levensmotto, ik probeer gewoon te genieten van alle ervaringen en leerprocessen.”
“Het is al even geleden maar ik kan me altijd goed herinneren dat ik Wiskunde en Geschiedenis echt hele leuke vakken vond. Ik heb totaal geen talen knobbel dus die staan hierdoor gelijk onder aan het lijstje haha.”
Met dit inspirerende verhaal krijgen we een inkijkje in Laurence haar dagelijkse leven als content marketeer bij DIT IS WIJS. Hier werkt ze met enthousiasme aan het vergroten van de zichtbaarheid en impact van het onderwijs door middel van creatieve content en strategische marketing.